Перший (підготовчий етап) 03.2020-05.2021
Звіт про дослідно-експериментальну роботу (на 05.2021)
Витяг із протоколу № 7 засідання кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради від 22 червня 2021 року
№№ п/п
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
РЕЗУЛЬТАТ
|
|
І. ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП: 03.2020-05.2021
|
|||
1.1.
|
проаналізувати стан здоров’я учнів
|
Аналітична довідка
|
|
1.2.
|
проаналізувати урочну діяльність педагогів у контексті ефективності
використання здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій
|
||
1.3.
|
проаналізувати нормативно-правові документи з проблеми дослідження
|
Нормативно-правова база експерименту
|
|
1.4.
|
узагальнити кращий педагогічний досвід з проблеми дослідження
|
Картотека ППД
|
|
1.5.
|
сформувати тимчасові творчі групи педагогів за темою
дослідно-експериментальної роботи; розробити план їхньої роботи
|
Плани роботи творчих груп педагогів
|
|
1.6.
|
організувати інформаційно-методичне забезпечення
дослідно-експериментальноїроботи
|
Блог
|
|
1.7.
|
розробити критерії оцінки готовності всіх суб’єктів до роботи в
дослідно-експериментальному режимі
|
Аналітична довідка
|
|
1.8.
|
вивчити стан готовності педагогічного колективу до
дослідно-експериментальної роботи
|
||
1.9.
|
підвести підсумки першого етапу дослідно-експериментальної роботи
|
Наказ ДОН
|
|
ІІ. КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ЕТАП: 09.2021-12.2021
|
|||
2.1.
|
теоретично обґрунтувати модель формування культури здоров’я учнів
сучасного закладу освіти
|
Модель
|
|
2.2.
|
розробити механізм практичної реалізації Моделі, з’ясувати зміст та
понятійну систему
|
Словник наукових понять
|
|
2.3.
|
розробити методики оцінювання рівня сформованості культури здоров’я суб’єктів
освітнього процесу
|
Діагностичний інструментарій
|
|
2.4.
|
підвести підсумки другого етапу дослідно-експериментальної роботи
|
Наказ ДОН
|
|
ІІІ. ФОРМУВАЛЬНИЙ ЕТАП: 01.2021 –
06.2024
|
|||
3.1.
|
експериментально перевірити Модель за всіма її компонентами
|
Методика вивчення ефективності Моделі
|
|
3.2.
|
здійснити підготовку педагогів (семінари-практикуми, круглі столи тощо)
до реалізації мети та завдань дослідно-експериментальної роботи
|
Програми семінарів, творчих груп тощо
|
|
3.3.
|
провести педагогічні та науково-методичні ради,
інструктивно-методичні наради, методологічний семінар відповідно до теми експерименту
|
Рішення педрад, нарад, матеріали семінару
|
|
3.4.
|
апробувати експериментальні розробки в різних вікових групах
|
Результати педагогічного спостереження
|
|
3.5.
|
провести діагностування рівня сформованості культури здоров’я суб’єктів
освітнього процесу, залучених до участі в дослідно-експериментальній роботі
|
Аналітична довідка
|
|
3.6.
|
зіставити результати діагностування діагностико-концептуального та узагальнювального
етапів експерименту
|
||
3.7.
|
визначити ефективність інноваційних розробок, Моделі
|
||
3.8.
|
узагальнити основні теоретичні висновки дослідно-експериментальної
роботи та подати до друку
|
||
3.9.
|
підвести підсумки третього етапу дослідно-експериментальної роботи
|
Наказ ДОН
|
|
IV. УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП: 09.2024-06.2025
|
|||
4.1.
|
провести цикл регіональних масових заходів із метою популяризації результатів
експерименту для сприяння масовому впровадженню Моделі в освітній процес
закладів освіти
|
Методичні посібники; презентації; відео-матеріали; веб-ресурси
|
|
4.2.
|
поширити інформацію про результати наукового дослідження, досвід роботи
педагогічного колективу у фаховій пресі, засобах масової інформації, Інтернет-ресурсах
тощо
|
||
4.3.
|
підвести підсумки дослідно-експериментальної роботи на узагальнювальному
етапі
|
Наказ ДОН
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий