Етапи ДЕР

Перший (підготовчий етап) 03.2020-05.2021

Звіт про дослідно-експериментальну роботу (на 05.2021)

Витяг із протоколу № 7 засідання кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради  від 22 червня 2021 року



№№ п/п
ЗМІСТ РОБОТИ

РЕЗУЛЬТАТ
  
І. ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП: 03.2020-05.2021
1.1. 
проаналізувати стан здоров’я учнів

Аналітична довідка
1.2. 
проаналізувати урочну діяльність педагогів у контексті ефективності використання здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій

1.3. 
проаналізувати нормативно-правові документи з проблеми дослідження

Нормативно-правова база експерименту
1.4. 
узагальнити кращий педагогічний досвід з проблеми дослідження

Картотека ППД
1.5. 
сформувати тимчасові творчі групи педагогів за темою дослідно-експериментальної роботи; розробити план їхньої роботи

Плани роботи творчих груп педагогів
1.6. 
організувати інформаційно-методичне забезпечення дослідно-експериментальноїроботи

Блог
1.7. 
розробити критерії оцінки готовності всіх суб’єктів до роботи в дослідно-експериментальному режимі

Аналітична довідка
1.8. 
вивчити стан готовності педагогічного колективу до дослідно-експериментальної роботи

1.9. 
підвести підсумки першого етапу дослідно-експериментальної роботи

Наказ ДОН
   
ІІ. КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ЕТАП: 09.2021-12.2021
2.1.
теоретично обґрунтувати модель формування культури здоров’я учнів сучасного закладу освіти

Модель
2.2.
розробити механізм практичної реалізації Моделі, з’ясувати зміст та понятійну систему

Словник наукових понять
2.3.
розробити методики оцінювання рівня сформованості культури здоров’я суб’єктів освітнього процесу

Діагностичний інструментарій
2.4.
підвести підсумки другого етапу дослідно-експериментальної роботи

Наказ ДОН

ІІІ. ФОРМУВАЛЬНИЙ ЕТАП: 01.2021 – 06.2024
3.1.
експериментально перевірити Модель за всіма її компонентами

Методика вивчення ефективності Моделі
3.2.
здійснити підготовку педагогів (семінари-практикуми, круглі столи тощо) до реалізації мети та завдань дослідно-експериментальної роботи

Програми семінарів, творчих груп тощо
3.3.
провести педагогічні та науково-методичні ради, інструктивно-методичні наради, методологічний семінар відповідно до  теми експерименту

Рішення педрад, нарад, матеріали семінару
3.4.
апробувати експериментальні розробки в різних вікових групах

Результати педагогічного спостереження
3.5.
провести діагностування рівня сформованості культури здоров’я суб’єктів освітнього процесу, залучених до участі в дослідно-експериментальній роботі

Аналітична довідка
3.6.
зіставити результати діагностування діагностико-концептуального та узагальнювального етапів експерименту

3.7.
визначити ефективність інноваційних розробок, Моделі

3.8.
узагальнити основні теоретичні висновки дослідно-експериментальної роботи та подати до друку

3.9.
підвести підсумки третього етапу дослідно-експериментальної роботи

Наказ ДОН

IV. УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП: 09.2024-06.2025
4.1.
провести цикл регіональних масових заходів із метою популяризації результатів експерименту для сприяння масовому впровадженню Моделі в освітній процес закладів освіти

Методичні посібники; презентації; відео-матеріали; веб-ресурси
4.2.
поширити інформацію про результати наукового дослідження, досвід роботи педагогічного колективу у фаховій пресі, засобах масової інформації, Інтернет-ресурсах тощо

4.3.
підвести підсумки дослідно-експериментальної роботи на узагальнювальному етапі

Наказ ДОН

Комментариев нет:

Отправить комментарий