вторник, 14 декабря 2021 г.

Уроки архітектури здоров'я 5-9 клас

 

Уроки архітектури здоров'я проведені Томіль Оксаною Олександрівною в 5-9 класах. 

 Модуль 7 "ЗМІ та здоров'я" 7 клас Круглий стіл  "Інтернет "за"чи "проти"

 Модуль 7 "ЗМІ та здоров'я" 7 клас Круглий стіл  "Інтернет "за"чи "проти"

 Тематичний модуль 3 «Люди навколо та здоров’я» Як оточувати себе надійними та позитивними людьми?

 Тематичний модуль 3 «Люди навколо та здоров’я»

Від чого залежить ставлення до мене моїх друзів?

 Тематичний модуль 7 «ЗМІ та здоров’я» Інтернет на службі здоров’я. 5 кл.

 Тематичний модуль 5 «Планета та здоров’я» У чому полягає культура поведінки на природі? Учні 9 класу проводять виховні хвилинки для учнів 1-4 класів

 

 Тематичний модуль 3 «Люди навколо та здоров’я»Як зберегти гармонію душі у нашому складному, агресивному оточенні? 6 клас

 

 Тематичний модуль 7 «ЗМІ та здоров’я» Чи можна вірити народним «дієвим» методам та корисним порадам, про які пишуть в інтернеті? 7 клас

3 комментария: